Ko'p so'raladigan savollar

Online buyurtma qanday qilinadi?

Bu juda oddiy: "Hozir buyurtma berish" tugmasini bosing, buyurtma turini tanlang, filial tanlang yoki manzilingizni qo'shing, so'ngra bizning menyumizdan buyurtma bering.

Restoran buyurtmangizni qabul qilganini qanday bilaman?

Buyurtmani onlayn tarzda joylashtirganingizda, buyurtmangiz muvaffaqiyatli joylashtirilganligi va restoran tomonidan qabul qilinganligi haqida buyurtmangizda ko'rsatilgan elektron pochta va telefon raqamiga elektron xat va SMS xabarnoma olasiz. Buyurtmangiz haqida ko'proq ma'lumotga ega bo'lishni istasangiz, buyurtma tasdiqnomasida ko'rsatilgan telefon raqami orqali restoranga murojaat qilishingiz mumkin. Har bir restoranning telefon raqami biz bilan bog'lanish sahifasida ham ko'rsatilgan.

Men onlayn buyurtma berib, keyin buyurtmani restorandan o'zim olishim mumkinmi?

Albatta, siz buyurtma berishda "Olib ketish" opsiyasini tanlashingiz mumkin. Bunday holda siz buyurtmangizni tasdiqlovchi elektron pochta xabarini ham olasiz.

Nega men tanlagan restorandan buyurtma bera olmayman?

Sizga issiq pitsa yetkazib berish uchun har bir restoranda o'z yetkazib berish zonasi mavjud. Agar siz ma'lum bir restoran pitsa tayyorlashini xohlasangiz, buyurtma berishda "Olib ketish" opsiyasidan foydalanishingiz mumkin.

Tizimga kirmasdan va hisob yaratmasdan menyuni ko'rishim mumkinmi?

Albatta. Siz yashayotgan shaharni tanlang. "Menyu" yorlig'ini bosing. Sizni qiziqtirgan mahsulot turini tanlang. Siz hisob yaratmasdan menyu, mahsulot tavsiflari va narxlarni ko'rishingiz mumkin.

Menyuga qarashdan oldin nima uchun shaharni tanlash kerak?

Menyu shaharga qarab farq qilishi mumkin. Sizga ovaqatlar va narxlar haqida eng so'nggi ma'lumot berish uchun, avvalo, siz joylashgan shaharni ko'rsatishingizni so'raymiz. Shundan so'ng, buyurtma berish yoki restoran sahifasini qayta ochish shart emas. Siz istalgan vaqtda shaharni o'zgartirishingiz mumkin. Afsuski, shaharlarni almashtirganingizda, savatingizdagi narsalar yo'qoladi.

Nega men onlayn buyurtma qila olmayman, lekin telefon orqali buyurtma berishim mumkin?

Ikkita mumkin bo'lgan sabab bor:
1) Onlayn buyurtma berishda siz ko'rsatgan manzil restoranlarimizning yetkazib berish hududida bo'lishi kerak. Agar yetkazib berish manzili ma'lumotlar bazasida bo'lmasa, tizim buyurtmani qabul qila olmaydi. Shunga qaramay, telefon orqali buyurtma berganingizda, restoran ma'muri, istisno tariqasida va restoran juda band bo'lmasa, yetkazib berish manzili restoranlarning yetkazib berish hududidan tashqarida bo'lganiga qaramasdan, buyurtmani qabul qilishi mumkin.
2) Sayt xatosi tufayli. Agar siz buni sayt xatosi deb hisoblasangiz va mumkin bo'lgan sababni tekshirishimizni xohlasangiz, "Xizmat sifati" bo'limiga muammoni tavsiflovchi xabar yuboring. Siz o'zingizning to'liq manzilingizni va buyurtmani olishni kutgan restoranning to'liq manzilini, shuningdek, sizga javob yuboradigan elektron pochta manzilini ko'rsatishingiz kerak.

Buyurtmani yetkazib berganda haydovchiga qaytim uchun yetarlicha pul olib kelishini qanday aytishim mumkin?

Buyurtma ma'lumotlarini to'ldirishda siz bu haqda "Buyurtma berish" bo'limida xabar berishingiz mumkin, masalan: "sizga 100 000 so'mga qaytim kerak".

Onlayn buyurtma berishda qanday to'lov imkoniyatlari mavjud?

To'lov imkoniyatlari restoranga qarab farq qiladi. Restoranga tegishli barcha variantlar mijozga kassa ekranida taqdim etiladi.

Takroriy buyurtma funksiyasi qanday ishlaydi?

Takroriy buyurtma funksiyasi oldingi buyurtmalaringizdan birini tezda takrorlash imkonini beradi. Ushbu funktsiya faqat tizimga allaqachon kirgan bo'lsangiz mavjud. Amalga oshirilgan buyurtmalar ro'yxatini ko'rish uchun shaxsiy hisobingizga kiring va "Buyurtmalar tarixi" yorlig'iga o'ting. Har bir buyurtma yonida "Buyurtmani takrorlash" tugmasi mavjud, bosilganda buyurtma savatga ko'chiriladi.

Ertaga pitsa buyurtma qila olishim mumkinmi?

Yo'q. Biroq, siz buyurtmani kunning oxirida joylashtirishingiz mumkin.

Parolni qayta tiklashni/qaydlab qolishni qanday amalga oshirish mumkin?

Biz parollardan foydalanmaymiz. Siz bizning saytimizga faqat elektron pochta orqali kirasiz. Keyin biz sizga kod yuboramiz va siz pitsaga buyurtma berishni boshlashingiz mumkin.

Pitsaning amal qilish muddati qancha?

Yangi tayyorlangan pitsaning saqlash muddati:
– +2˚C dan +6˚C gacha haroratda - 24 soat,
– Issiq bo'lgan paytda - 3 soat.

Promokod nima?

Promokod - bu sizning hisobingizdagi reklama yoki sovg'ani faollashtiradigan kod so'zi yoki belgilar to'plami. Bir martalik yoki bir necha marta ishlatiladigan reklama kodlari mavjud. Bir martalik promo-koddan aksiya amal qilish muddati davomida faqat bir marta foydalanish mumkin. Aksiya faol bo'lganda, qayta foydalanish mumkin bo'lgan reklama kodidan cheksiz miqdordagi buyurtmalar uchun foydalanish mumkin.

Promo kodni qayerdan olishim mumkin?

Facebook, Instagram-da bizga obuna bo'ling, bizning yangiliklar va yangilanishlarimizni kuzatib boring, saytimizga tashrif buyuring va siz yangi aktsiyalar va reklama kodlari haqida bilib olasiz. Bizning maxsus takliflarimizni elektron pochta orqali olish uchun ro'yxatdan o'tish sahifamizga tashrif buyuring va qisqa shaklni to'ldiring.

Chegirmani faollashtirish uchun promokodni qayerga kiritishim kerak?

Menyuning ustida savatchangizda 'Takliflar va Mukofotlar' tugmasini bosing. Sizning takliflar va mukofotlaringiz barchasi shu yerda ro'yxatdan o'tkazilgan."

Promokodni kiritgandan so'ng nima uchun ishlamaydi?

Promokod ishlmaslikni bir nechta sababi bor:
– Siz promokodni allaqachon ishlatgansiz;
– Taklif hozir faol emas;
– Promokodni noto'g'ri kiritdingiz. Uni tekshirib qayta kiriting. Promokodlar katta-kichik harflarga sezgir. Promo kodlarni ko'chirmasdan qo'ldan qo'shing.